אוטו


צמיגים לרכב-אוטו

שמירה על צמיגים תקינים צמיגים במבצע

 
רוב תאונות הדרכים בישראל מתרחשות עקב תקלה או כשל בצמיגים. כשל כזה נגרם לרוב בשל צמיגים לרכב בלויים, ישנים, או צמיגים אשר אינם מתוחזקים היטב. על כן חשובה ביותר הגברת המודעות לגבי חשיבות הצמיגים ברכב, ושמירה על צמיגים תקינים ומתוחזקים.

מכיוון צמיגים יש חשיבות כה רבה בכל הקשור לבטיחות ולאיכות הנסיעה, חשוב לשמור עליהם ולטפל בהם באופן שוטף ובתדירות גבוהה. הדבר הראשון הוא בדיקה חודשית של לחץ ניפוח האוויר בצמיגים. פעלו על פי הוראות היצרן, ונפחו את הצמיגים בתחנת הדלק הקרובה אליכם.

כמו כן, חשוב כי תקפידו על נסיעה שאינה פוגמת ופוגעת בצמיגים. התרחקו מדרכי עפר אם הצמיגים שלכם אינם צמיגי שטח, והימנעו מכניסה לבורות, כבישים משובשים, כבישים מקורצפים וכדומה. בנוסף לכך, הקפידו להחנות את הרכב בצל, ועשו ככל שניתן על מנת שלא לחשוף את צמיג לשמש. הדבר האחרון עליו יש להקפיד הוא נסיעה במהירות סבירה, בהתאם לחוק ולהוראות היצרן. כל נסיעה במהירות החורגת מהתקן, תפגע בצמיגים שלכם ותוביל לשחיקתם המהירה. כל המפגעים האלה מזיקים מאוד לצמיגים באופן בלתי הפיך, ולכן יש להקפיד על הימנעות מהם.

מחפש רכב או צמיגים לאוטו ?

לסיכום, אם אתם צריכים להחליף את צמיגי הרכב שלכם בשל היותם בלויים, משופשפים או פגומים יתר על המידה, ההמלצה שלנו היא להשוות מחירים. חבל על הכסף הרב שתוציאו, תוכלו להשקיע אותו בדברים אחרים. בחרו צמיגים איכותיים המיוצרים על ידי חברה אמינה, המתאימים באופן מושלם לרכב בו אתם נוהגים במחיר משתלם, מוזל ואטרקטיבי.
צמיגי קונטיננטל הציבה לעצמה יעדים בתחום השמירה על איכות הסביבה ובזכותם היא הפכה למובילה בתחום.
צמיגי טויו "תקפה" את נושא איכות הסביבה מכל הכיוונים – הן בתהליכי הייצור של הצמיגים שבאופן מסורתי נחשבים למזהמים, הן בשימוש השוטף בצמיגים החוסך בדלק ובכך מקטין את פליטת גזי החממה, והן בדאגה לצמיגים כאשר הם מגיעים לסוף חייהם.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביטוח רכב